Tay Zondaylla on samaan aikaan ärsyttävä ja uskomattoman matala ja hypnoottinen ääni. Hypnoottisen ärsyttävä on biisikin, Chocolate rain josta hyvin nopeasti on tullut juutuubissa suosittu. Tay liikehtii mikin edessä hyvin persoonallisesti, kun pitää välillä saada happea niin ettei se kuulu... Miten noin nuoresta kaverista voi lähteä noin syvä ääni?

Dr Pepper "toiset tykkää toiset ei" on nyt tehnyt mainoksen uutuustuotteestaan Cherry Chocolatesta, ja Tay on päässyt laulamaan biisinsä tanssityttöjen kera versiona "Cherry chocolate rain". Ja lopussahan lentää suklaata niin että tuntuu!

Näyttää yleistyvän, että jokin harrastajavideo tai vanha videopätkä päätyy mainoksiin uusintakierrokselle, kuten nyt vaikka Åken Disco-opetus, josta Diesel on tehnyt oman version. Åken Karhut on vaihdettu Dieselin popoihin, ja Finnhitsejäkään ei kuulla....Hyvää Suomi-kuvaa!

Tämä nyt lienee hyvä käytännön esimerkki nykypäivän markkinoinnista: tehdään jostakin aiheesta hupaisa pätkä, annetaan sen levitä juutuubissa ja ihmisen levittää linkkiä mesen tai blogien kautta. Tosin en tiedä, ostaako kukaan tuotteita näiden mainoksien perusteella, mutta tuotemerkit nyt varmaan ainakin tulevat ihmisille tutuiksi.

(Suklaa-Dr-Pepper kuulostaa joltakin sellaiselta, johon ei ehkä uskalla koskea... aito ja alkuperäinen oli 90-luvun alussa kovasti janottu aine, kun kolamerkkien keskinäisen kilpailun vuoksi sitä jakanut panimo ei voinutkaan enää jakaa sitä. Mutta - suklaata?)